Yacht Island

buka minda yatch
(ihsan google)
Pulau diatas Bot?

Akan datang belum buat lagi pun..Baru lakaran jer. Sebelum ni bot-bot yang berkonsep kediaman banyak dibina dan laris dijual (kat luar negara la). Konsep bot peranginan mewah ni menarik minat pihak tok arab yang kaya-raya, mana lagi Dubai la. Kalau tak tau pi cari peta tengok kat mana Dubai ni. Cerita ni saja aku nukilan dalam blog aku...yelah untuk rilek2 sikit. Ada yang komen artikel aku kadang2 pendek jer.So pastu aku pun buatla panjang sikit. Tapi tak kisah janji orang yang baca semuanya angguk2 bukan geleng2 maknanya setuju dengan apa yang aku catatkan.Ada juga yang bertanya arah tuju blog aku ni..yelah selagi mampu kita buatla..pada yang nak bagi idea bolehla korang e-mail jer pandapat korang; yang elok dan sesuai aku terima yang tak elok, paham2 jela. Terima kasih juga aku ucapkan pada rakan blogger "krupkraps" yang sering memberi cadangan walaupun aku cuma dengar tapi x ikut sangat pun.Ada juga yang hairan dengan nama bog yang agak skema ni. Bunyi macam ada peluang kerja atau perniagaan tapi bila baca x der la pulak. Well maksud tu ditujukan pada aku sendiri yang mengambil peluang buat blog ni. Mula 2 memang nak niaga sikit pastu aku batalkan tapi sebab dah pilih nama untuk blog ni aku teruskan la jugak. Alhamdullilah banyak juga yang baca dalam 3 bulan ni; samada baca atau cuma blogwalking aku tak tau la pulak.Bagaimanapun jutaan terima kasih pada sesiapa yang membaca blog aku ni.Wassallam.

Ulasan