Penutup 2015 ..Jumpa lagi tahun depan

Penutup 2015 –Buka Minda

Dengan terbitnya entri ini maka tamatlah catatan aku sebagai blogger untuk tahun ini. Berbanding tahun-tahun sebelumnya, tahun ini mencatatkan entri yang paling sedikit.

Adakah ini bermakna karier aku sebagai penulis blogger akan berakhir? Sebenarnya tidak, aku tetap akan menulis seperti biasa, ini janji aku. Cuma kekerapan aku nak post setiap bulan tu mungkin aku sendiri tak dapat nak jangka. Kesibukkan dengan macam-macam benda buat aku adalah satu cabaran kepada aku pula nak cari idea untuk blog ini.

Sedikit imbasan, awal tahun aku mengidamkan sebuah rumah dan sedikit tanah untuk bercucuk tanam. Alhamdulillah semuanya jadi kenyataan, syukur ke hadrat Ilahi kerana memperkenan hajat dihati. Tahun depan aku sendiri belum tetapkan apa-apa sasaran lagi. Ada rasa nak tulis novel tetapi entahla aku sendiri kurang yakin aku boleh jadi tukang cerita yang baik.Biarlah dulu, tunggu dan lihat je lah.

Buat para blogger yang rajin jenguk aku, jutaan terima kasih diucapkan. Tanpa kata-kata semangat kat komen he he mungkin semangat aku berblogging akan hilang he he. Buat pengunjung yang rajin menjenguk atau secara tak sengaja masuk ke sini, terima kasih juga, anda adalah nyawa kepada blog ini.Rajin-rajinlah jengok tau.  


Tahun 2016 menyaksikan banyak benda yang naik, seperti tambang ERL, tol dan sebagainya. Adakah anda semua bersedia dengan kenaikkan sebegini ? Jawab dalam hati dah la..




gaban z,police,space cop

Jumpa lagi tahun depan dan selamat bercuti…adios…

Ulasan