Penutup cerita 2016

Penutup 2016 – Salam hujung tahun

olympic medal,medal,brazil,rio
Medal Olimpik Rio - Brazil

Sedar tak sedar dah penghujung tahun..wah cepatnya masa berjalan. Tahun ini aku sangat sibuk..jadi minta maaf banyak pada pengunjung yang mengharapkan input dari aku. Sibuk dengan kerja, sibuk berkebun (kebun asyik dilanda banjir), sibuk nak mengarang tiba-tiba dilantik pula dua tiga jawatan dalam kesatuan sekerja.. ini membataskan lagi waktu aku bersama blog ini.

Tahun ini aku rasa musim hujannya sangat panjang bagi penduduk belah utara semenanjung Malaysia la. Banyak kali juga tanaman sayur aku mati akibat air yang selalu naik dikebun. Akibatnya tunggu bulan January la jawabnya kalau nak tanam apa pun..sabarrr..
Isu/peristiwa semasa yang menjadi bualan tahun ini ..

1         1)      Isu geng baju merah
2         2)      Kekejaman terhadap Rohingya
3         3)      Kebakaran besar-besaran di Israel
4         4)      Pingat emas paralimpik

Kalau ikutkan banyak lagi yang menarik perhatian yang tersenarai diatas tu je yang meresap ke dalam otak aku. Semoga tahun depan kejayaan menanti aku..amiinnn.

Setakat ini sahajalah coretan penutup dari aku pada tahun ini.
Jumpa lagi tahun depan..Insyaallah!

Bye…  J



Ulasan